085-0166612 info@lucvalcare.nl

Klachtenbehandeling

Wij streven ernaar om al haar klanten tevreden te houden, maar beseft dat er altijd iets mis kan gaan. Indien u ontevreden bent met onze zorg- en dienstverlening vragen wij u ons altijd op de hoogte te brengen. Door inhoudelijke meldingen en klachten kunnen wij op volledige wijze nagaan wat er mis is gegaan en de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening verbeteren.

Cliënten en diens vertegenwoordigers kunnen altijd bij ons terecht voor het melden van een klacht. In ons klachtenreglement staat beschreven hoe u een klacht kunt melden en hoe deze wordt afgehandeld.

Heeft u een klacht?

U kunt uw klacht melden bij een van onze medewerkers. Dat kan zowel telefonisch als schriftelijk. De medewerker registreert de klacht altijd.

Onafhankelijke klachtenfunctionaris

Heeft u vragen of wilt u liever de klacht indienen bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris? Dat kan. De onafhankelijke klachtenfunctionaris is objectief en goed op de hoogte van ons klachtenreglement. Zij kan uw vragen beantwoorden en/of uw klacht registreren. Ook bewaakt onze klachtenfunctionaris het afhandelingsproces.

Onafhankelijke klachtenfunctionaris: H. Lobles

De onafhankelijke klachtenfunctionaris is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17:00 via het telefoonnummer 085-01 66 612. U kunt uw klacht ook per email versturen. Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: hoofdbegeleider_lucvalcare@outlook.com.

U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen door deze te richten naar:
LucVal Care B.V.
T.a.v. de klachtenfunctionaris
Verrijn Stuartlaan 28
2288 EL Rijswijk

De Geschillencommissie

In het geval dat wij de klacht niet in onderling overleg binnen 6 weken kunnen oplossen (exclusief 4 weken verlenging indien nodig), dan kunt u ook terecht bij de Geschillencommissie. Er zijn kosten verbonden aan het indienen van een klacht bij de Geschillencommissie. De Geschillencommissie is een onafhankelijk en behandeld uw klacht onpartijdig.

U kunt uw klacht via deze link bij de Geschillencommissie indienen.
Wilt u uw klacht liever schriftelijk indienen? Dat kan bij het onderstaande adres.
De Geschillencommissie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Heeft u vragen over het indienen van een klacht? Dan kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers via het telefoonnummer 085-01 66 612.

BEZOEKADRES

Verrijn Stuartlaan 28 (Begane grond) 2288 EL, Rijswijk

CONTACT

Wij zijn bereikbaar via dit nummer:

085 - 0166612

 

LucVal Care B.V.
Hart voor Zorg!

Bezoekadres:
Verrijn Stuartlaan 28
2288 EL Rijswijk

 

Contact:
085 - 0166612
Fax:
085 - 0160242
E-mail:
info@lucvalcare.nl
Correspondentie
adres:

Postbus 91471
2509 EB
Den Haag

 Wil je ons volgen?

Wij zijn partners/lid van

Afbeelding Bureau Veritas ISO 9001:2015
Afbeelding De Geschillencommissie
Afbeelding Spot Thuiszorg
Afbeelding MKB Stichting Certificering
Afbeelding Stichting Samenwerking Beroepsonderwijs Bedrijfsleven